Ви є тут

Ключова область 1 - створення ідеї

Є кілька способів, щоб добитися цього, але найбільш важливим є включення класів підприємництва ( обов'язкових ) в курси. Ось приклад доброї практики:

1. ЯКИЙ ПРЕДМЕТ ВАША ДОБРА ПРАКТИКА РОЗКРИВАЄ

Ця практика пов'язана з викладацькою діяльністю, на регулярній основі, в загальному плані отримання ступеня з комп'ютерної інженерії Університету Коїмбри факультету природничих наук.

Цей клас називається "PGI - Інноваційний менеджмент і процеси" і цільовою аудиторією є студенти третього року бакалавра (з 1 циклу навчання ). Метою є навчання і розвиток підприємницької та інноваційної навичок серед ІТ- студентів: покати їм найбільш актуальних авторів і практики і надати ці інструменти і знання для їх майбутніх інноваційних підходів, але особливо, щоб закликаючи їх розробляти інноваційні проекти у реальному контексті.

2. КОНТЕКСТ / СИТУАЦІЯ

До цього системного підходу, лише рідко згадувались інновації та підприємництво в ІТ- курсиах.

Значна кількість успішних справ, пов'язаних зі стартапами випливають з науково-дослідної роботи університету Коїмбри, що складається із діяльності теперішніх і колишніх студентів, що є справжнім девізом для цього нового підходу. Мета полягає в мотивації нових студентів для розробки інноваційних проектів, особливо в групах, які можуть мати право в майбутньому для запуску стартапів.

Маючи завжди на увазі минуле і успішний досвід інших стартапів, що "народжуються" в Коїмбрі, інноваційна екосистема має вирішальне значення для забезпечення контексту, зразків для наслідування, партнерів та інших ключових питань.

3. ПРОБЛЕМА / ВИКЛИК

Завдання полягає у створенні "інноваційного потоку" в контексі Коїмбри, від класних кімнат, до створення нових компаній. Цей "потік інновацій" потребує, щоб нові користувачі системи - ІТ студенти - мали б кошти і можливості, щоб підвищити їх бажання до інновацій і створити свої власні фірми, і це альтернативний спосіб створення нових місць працевлаштування випускників в рамках національного контексту високих темпів зростання безробіття серед молоді.

Так студенти мотивовані, щоб думати про підприємництво в практичному підході ще в роки свого становлення, а не тільки в кінці курсу, а в класі контексту вони можуть думати про формування свого стартапу.

4 . РІШЕННЯ

Методологія прийнята в класах намірена дозволити студентам зробити зв'язок між цими поняттями і бізнесом / професійним середовищем, де вони будуть використовувати навички, набуті за рахунок:

Проект з практичного підходу при якому студенти повинні доставити продукт / послугу і запустити його на ринку;
Ліфти, що підіймають рівень презентації для покращення навичок їх створення;
Відомі підприємці в якості запрошених гостей дадуть свідчення для ілюстрації надбаних понять і мотивувати студентів для створення своєї фірми.
Практична діяльність дозволяє студентам здійснювати діяльність в реальному контексті, і як такій показаній для всіх, або, принаймні деяким, характеризувати професійний контекст. Таким чином, робота з розвитку практичних класів повинна мати такі характеристики:

1) наочно демонструють застосування навичок у плануванні, організації і роботи в команді;

2) об'єктом діяльності повинен бути чітко пов'язаним з тим, що розглянуто на теоретичних заняттях (управління, інновації, інформаційні технології та підприємництво та ін.);

3 ) усі пропозиції щодо діяльності повинні бути затверджені спершу викладачем перш ніж перейти до реалізації.

Ця діяльність дає студентам досвід створення продукту / послуги і як запустити її на ринку. Так вони також отримують бачення інноваційній екосистеми, вони отримують знання і мотивацію, яка може привести їх створювати своїх власні фірм після завершення навчання.